גילוי עצמי

פסיכולוגיה ביהדות
ד"ר יאיר כספי

גילוי עצמי
פרידה ממחזור תשס"ח ומאוניברסיטת ת"א בסיומו של עשור

כשאני יודע את עצמי
אני יודע מתנה קטנה,
שידעתי בה שהיא ממך.

כשאני יודע את עצמי
אני יודע את געגועי
למקום שבו אתה נמצא.

כשאני יודע את עצמי
אני יודע תיקון אחד
שביקשת אותי לעשות בעולמך.

כשאני יודע את עצמי
אני יודע שער אחד
שהשארת לי פתוח לשוב משיגעוני, אליך.

כשאני יודע את עצמי
אני יודע פציעה קשה
שבה אני אובד,
ונמצא רק כשאני מוכן לקבל אותה, מידך.

כשאני יודע את עצמי
אני יודע אותי הולך אליך
ואותך נמצא.

תגובה אחת

  1. דני said,

    4 ביוני 2008 בשעה 1:38 pm

    כל סיום יש בו מן העצבות אבל גם מהתקוה ואני מאחל לך יאיר התחלה מוצלחת ומקווה שנשנמע על מעשיך.

    מהשיר עולה כי כאשר האדם מסיר את כל המסכות ופוגש את האמת שבו אז נפתחת האפשרות לפגישה עם אלוהים. ועוד אני מבין שאם חס ושלום האדם נשאר אטום הוא אובד בשיגעונו.


